• 推薦的一首好歌,You Are Loved (Don't Give Up) 你是被愛的,不要放棄。
  • 歌詞非常有意義,但願可以帶給大家心靈上的安慰,音樂總是能治療傷痛,不管面對任何困難.因為,你是被愛的。
  • 唯有一種聲音 能夠跨越世界藩籬 喚醒塵封已久的愛 .南非總理曼德拉、教宗若望保祿二世,欽點演唱
    諾貝爾和平獎頒獎典禮、美國超級盃開幕賽、冬季奧運閉幕典禮,全球重要場合指定演出
  •   
  • Don’t give up
    It’s just the weight of the world
    When your heart’s heavy
    I, I will lift it for you
    別放棄
    只不過是這世界太沉重
    當你的心情低落時
    我,我會幫你分擔

    Don’t give up
    Because you want to be heard
    If silence keeps you
    I. I will break it for you
    別放棄
    因為你的聲音想要被聆聽
    如果沉默束縛了你
    我,我會幫你掙脫

    Everybody wants to be understood
    Well I can hear you
    Everybody wants to be loved
    Don’t give up
    Because you are loved
    每個人都渴望被了解
    嗯,我可以聽見你的心聲
    每個人都想要被愛
    別放棄
    因為 真愛圍繞著你

    Don’t give up
    It’s just the hurt that you hide
    When you’re lost inside
    I’ll be there to find you
    別放棄
    這只是被你隱藏的傷痛
    當你內心迷失的時候
    我,我將會找到你

    Don’t give up
    Because you want to burn bright
    If darkness blinds you
    I. I will shine to guide you
    別放棄
    因為你渴望發光發熱
    如果黑暗將你吞噬
    我,我將為你照亮方向

    Everybody wants to be understood
    Well I can hear you…
    Everybody wants to be loved
    Don’t give up
    Because you are loved (you are loved)
    每個人都渴望被了解
    嗯,我可以聽見你的心聲
    每個人都想要被愛
    別放棄
    因為 真愛圍繞著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ruth Ai-Ying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()