You Raise Me Up-Westlife真情守候-西城男孩

When I am down and oh my soul's so weary

當我心情低湧 靈魂疲憊不堪

When troubles come and my heart burdenced be

當我煩惱紛至 心靈超過負擔

Then I am still and wait here in the silence

我將在此靜靜等候

Until you come and sit a while with me

等待你的翩然來臨

You raise me up so I can stand on mountains

因為你的真情守候 讓我攀越山巔頂峰

You raise me up to walk on stormy seas

因為你的真情守候 讓我走過驚濤駭浪

I am strong when I am on your shoulders

因為你的真情守候 我才能堅強成長

You raise me up to more than I can be

因為你的真情守候 我才超越了自己

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ruth Ai-Ying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()